Hoe luister ik mijn voicemail af?
U belt met de mobiele telefoon naar 1233, u kunt dan automatisch in uw voicemailbox terecht.
Hoe vraag ik mijn pukcode op?
Als u uw pincode 3 keer verkeerd heeft ingetoetst blokkeert het toestel. U heeft dan een zogenaamde pukcode nodig om het toestel te deblokkeren. Deze kunt u zelf inzien als u inlogt in ons platform. Uiteraard kunt u ook altijd contact met ons opnemen via het telefoonnummer 085-7605220. Na een aantal controlevragen mailen wij u de pukcode.
Wat zijn mijn instellingen voor mobiel internet?
APN instelling : internet.mvno.mobi Username : MVNO Password : MVNO Laat het veld LTE APN leeg.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
U kunt uw abonnement opzeggen door een e-mail te sturen naar info@liberfone.nl. Wij bevestigen uw opzegging dan zo snel mogelijk met de eerst mogelijke einddatum.
Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
U komt in contact met onze klantenservice door met uw mobiele toestel te bellen naar 1200. U kunt ons ook bereiken via het telefoonnummer 085-7605220.
Vragen?

Liberfone
Overschieseweg 76
3044 EH Rotterdam
info@liberfone.nl
085-7605220